Vanaf 1 juli gaan de verzekeringsactiviteiten van SNS Reaal verder onder een nieuwe naam. Dan wordt de naam Vivat verzekeringen officieel gelanceerd. Onder deze naam vallen vijf verzekeringsmeken en een vermogensbeheerder. Dit zijn de bekende merken als Zwitserleven, Zelf, Proteq Dier en Zorg, Route Mobiel, Reaal en ACTIAM.
Financiële zelfredzaamheid motto Vivat verzekeringen
Ondanks een nieuwe naam zijn de merken van Vivat verzekering al honderdvijftig jaar actief in het verhogen van de financiële zelfredzaamheid van de klanten. Hierbij zijn de eenvoud en duurzaamheid belangrijke uitgangspunten. Vivat verzekering wil open en toegankelijk zijn voor haar klanten. Met daarbij oog voor elkaar en de omgeving geeft Vivat aan op haar website. Vivat is een commerciële dienstverlener met een grote mate van sociale bewogenheid.
Niet iedereen hetzelfde
Op haar site geeft Vivat verzekeringen een korte omschrijving van haar visie. De maatschappij is kleurrijk en divers. In deze maatschappij zijn alle mensen gelijkwaardig maar niet hetzelfde. Individuelen verschillen en hebben dus ook individuele wensen Hierom kiest Vivat verzekeringen voor een gerichte klantbenadering voor diverse klantengroep. Op deze manier kan zoveel mogelijk ingespeeld worden op de verschillende klanten behoeften. Door gezamenlijk te opereren vanuit Vivat verzekeringen kunnen de verschillende merken wel profiteren van de schaalgrootte. Waarbij ieder merk toch zijn wendbaarheid kan behouden. Op deze manier wil Vivat verzekeringen de klant daadwerkelijk centraal stellen.
Vivat werkt aan herstel van vertrouwen
Met het aanbieden van kwalitatief goed producten en hoogwaardige dienstverlening wil VIVAT werken aan het herstel van vertrouwen. Klanten moeten zich thuis gaan voelen bij de normen en waarden van de verzekeraar. Vivat wil voorop lopen bij het invullen van een maatschappelijke rol. De uitkomst moet een duurzame relatie met alle betrokkenen zijn geeft Vivat aan.
Geef een reactie