Verzekeraar FBTO heeft aangegeven om in november met een FBTO klantraad te starten. In deze raad nemen medewerkers, klanten en het management van FBTO zitting. In de raad worden gesprekken gevoerd over verschillende onderwerpen. FBTO ziet deze klantraad als aanvulling op het online forum Onderling.nl.
Wat is FBTO klantraad
Op haar site geeft FBTO een korte uitleg over de FBTO klantraad. Deze raad bestaat uit 10 tot 20 leden en gaan in gesprek over verschillende onderwerpen. Voor de discussies wordt gebruik gemaakt van een afgeschermd deel van Onderling.nl. De FBTO klant raad ontmoet niet alleen virtueel maar zal ook fysiek bijeenkomen. Deelnemers van de klantraad zijn geïnteresseerd in verzekeringen en hebben aangegeven het leuk te vinden om met FBTO in gesprek te gaan.
In deze klantraad kan gesproken worden wat er in de samenleving speelt maar zullen ook nieuwe producten of diensten van FBTO besproken worden. Deelnemers aan deze FBTO klantraad ontvangen dus veel informatie over FBTO. Ze krijgen meer inzicht in verzekeren en in het bedrijfsbeleid. Geïnteresseerden kunnen zich via Onderling.nl aanmelden voor de klantraad.
FBTO Klantraad niet vrijblijvend
FBTO geeft aan dat het van de deelnemers van de klantraad een actieve deelname verwacht. Dus actief deelnemen aan de gesprekken en bijeenkomsten die worden georganiseerd. Ook verwacht FBTO dat je de informatie die op de site van de klantraad wordt geplaatst ook wordt gelezen. Deelnemers van de raad worden uitgedaagd om na te denken over de aangedragen onderwerpen. Natuurlijk kunnen ook eigen onderwerpen worden ingebracht.
Het consumentenplatform Onderling.nl heeft meer vrijblijvend karakter. Hier mogen ook niet klanten aan deelnemen. Bij de Klantraad kunnen alleen klanten aansluiten. Lees meer over de klantraad op de site van fbto.nl en onderling.nl
Geef een reactie