Het jaar begint goed voor Unive verzekeringen. Op 2 februari pakt de verzekeraar opnieuw een prijs voor de dienstverlening van de verzekeraar. Volgens het onderzoek, uitgevoerd door onder andere het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen, heeft Unive de beste klantpresentatie geleverd. Het onderzoek is uitgevoerd in samenwerking met het customer analytics bureau MIcompany en marktonderzoekbureau MetrixLab. Het onderzoek is uitgevoerd onder zevenduizend klanten van de 100 grootste ondernemeningen in Nederland.
Unive verzekeringen neemt koppositie over
De vorige twee jaren pakte IKEA de nummer een positie in de verkiezing. Dit jaar moet de retailer de koppositie overlaten aan Unive maar komt nog wel op de derde plaats in de ranglijst, net voor verzekeraar InShared. Met deze prijs krijgt de verzekeraar ook de bevestiging van een externe organisatie dat het de klantvriendelijkste verzekeraar is.
Tussenpersoon Verzekeringen lastig
In het persbericht over de verkiezing valt verder te lezen dat de verzekeraars die werken met tussenpersonen het lastig hebben. Dit ondanks de goede plaatsen van Unive en InShared verzekeringen. Het blijkt dat de samenwerking met tussenpersonen het moeilijk maakt om een goede klantprestatie te leveren. Helaas wordt hier geen verdere uitleg over gegeven.
Geef een reactie