OHRA is samen met Cendris genomineerd voor de award beste klantcontactcase 2012. Toekenning hiervan vindt jaarlijks plaats door de Stichting Nationale Contact Center Awards. De nominatie is voor de categorie Partnership, voor de beste samenwerking tussen twee partijen in een contactcenter. De prijsuitreiking vindt plaats op 25 april in Utrecht.
Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) maakt de kwaliteit van klantcontactcenters in Nederland duidelijk. Ondermeer originaliteit, creativiteit en het resultaat voor de klant worden daarbij beoordeeld. Een vakjury bezoekt alle genomineerde contactcenters om de uiteindelijke winnaar te bepalen. Ze geeft op basis van de bezoeken een objectief en afgewogen oordeel over elke case. Naast OHRA/Cendris is ook Bol.com met Unamic/HCN genomineerd voor de categorie Partnership.
Direct Geregeld OHRA is verheugd met de nominatie. “Dit is een bewijs dat onze klantenservice in het oog springt en ook een deskundige jury ziet dat deze samenwerking leidt tot betere dienstverlening voor onze klanten”, aldus Fleur Dujardin, Commercieel directeur van OHRA. “Het partnership met Cendris helpt ons onze klantenservice structureel te verbeteren en past daarom bij onze merkbelofte Direct Geregeld, waarbij we klanten direct willen helpen wanneer het nodig is. OHRA zoekt de samenwerking met partners, die onze merkbelofte ook nastreven en Cendris is daar een goed voorbeeld van.”
De klantenservice van OHRA werd in 2011 al uitgeroepen tot de beste van Nederland na een competitie met meer dan 900 deelnemers bij de nationale CQ-Test. Meer informatie over de nominatie is te vinden op www.NCCA.nl. (Bron: Persbericht OHRA)
Geef een reactie