Verzekerden claimen 5% minder schade dan gereserveerd InShared heeft het laatste half jaar opnieuw minder schade hoeven uit te keren dan de
verzekeraar gereserveerd had. Daarom krijgen verzekerden die geen schade hebben geclaimd deze maand 5% overwinst uitgekeerd. InShared is er trots op dat het samen helpen voorkomen van schade zijn vruchten afwerpt.
Sinds de lancering van InShared begin 2009 is dit de derde achtereenvolgende keer dat verzekerden na een half jaar een deel van hun premie teruggestort krijgen. Ook in augustus 2009 en april 2010 ontvingen klanten overwinst. ‘We zijn blij dat onze klanten zich wederom met succes hebben ingezet om zo veel mogelijk schade te voorkomen’, aldus Felix Tenniglo, directeur van InShared. ‘Zeker na een zomer met hevige regenbuien en stormen en een strenge winter die voor slecht wegdek heeft
gezorgd. Dat we desondanks opnieuw overwinst kunnen uitkeren, is voor ons hét bewijs dat het nieuwe verzekeren werkt.’
Steeds meer mensen kiezen voor InShared Steeds meer mensen kiezen voor InShared omdat het de enige verzekeraar is die overwinsten
gegarandeerd terugbetaalt aan klanten en daarin transparant is. De klanttevredenheid is dan ook groot. Met een Net Promotor Score van 23,6% behoort InShared tot de koplopers in de markt. De NPS is dé graadmeter voor klantloyaliteit.
Nu ook uitkering overwinst halverwege jaar Normaal keert InShared alleen aan het eind van het jaar een jaarbeloning uit. Maar om te bewijzen dat
het principe van het samen voorkomen van schade werkt, heeft de verzekeraar besloten net als vorig jaar ook halverwege het jaar overwinst uit te keren. InShared streeft ernaar ook in de toekomst samen met de verzekerden schade te voorkomen, zodat de klanten daarvoor beloond worden.
Preventieve maatregelen verhogen overwinst InShared besteedt slechts 20% van het totaal ingekomen premiebedrag aan de eigen bedrijfsvoering. De
overige 80% reserveert InShared voor het uitbetalen van schade. Alles wat niet aan schade hoeft te worden uitgekeerd, ontvangen klanten contant terug in de vorm van de jaarbeloning. Elk kwartaal kunnen alle klanten online zien wat de verzekeraar aan schade gereserveerd heeft en wat er daadwerkelijk wordt uitgekeerd. Klanten kunnen hun aandeel in de overwinst verhogen door zelf preventieve maatregelen te nemen om schade te voorkomen, zoals het installeren van rookmelders in huis,
parkeersensoren op de auto of een alarmsysteem thuis. Voor het treffen van deze maatregelen kent InShared haar klanten beloningspunten toe, die tot een hogere jaarbeloning kunnen leiden. (Bron: Persbericht InShared)
Geef een reactie