In de zoektocht naar nieuwe bedienings concepten en verkoopkanalen heeft Delta Lloyd een nieuwe weg ingeslagen. We kennen al de verzekeringen die verkocht worden in de landelijke Retail ketens als Hema en Kruidvat. Nu kunnen we daar een distributie kanaal aan toevoegen, de bussen van Connexxion. Sinds deze week is het vervoersbedrijf een samenwerking aangegaan met Delta Lloyd om verzekeringen te promoten in haar bussen. Het gaat in eerste instantie nog om een beperkt aanbod van autoverzekeringen, reisverzekeringen en huisdieren verzekeringen. De partijen hebben al bekend gemaakt dat dit pakket aan verzekeringen binnenkort zal worden uitgebreid met meer verzekeringen. Dan komen onder andere ook de inboedelverzekering, aansprakelijkheidsverzekering en woonhuisverzekering in het assortiment. In de bussen zullen houders geplaats worden waarin de flyers van de verzekeringen staan. Meestal duurt een busritje wel even en heb je verder niet veel te doen dan te wachten tot je op de eindbestemming bent. Dus voldoende tijd om het aanbod aan verzekeringen door te nemen. En steeds meer reizigers hebben de beschikking over mobiel internet zodat ze direct naar de nieuwe website kunnen gaan waar de verzekeringen kunnen worden gesloten. Het gaat hier om een aparte site van Connexxion die speciaal voor de verzekeringen is opgezet. Op de site kun je eenvoudig meer informatie van de verschillende verzekeringsproducten opvragen. Maar natuurlijk ook de premie laten berekenen voor de persoonlijke situatie. Connexxion vervoert dagelijks meer dan 1,5 miljoen reizigers. Voldoende potentieel dus om klanten te laten overstappen naar de verzekeringsproducten van Delta Lloyd. En naast het promoten van de verzekeringen in de bus met flyers ligt het in de lijn der verwachting dat er ook interactiviteit mogelijk zal worden met de displays in de bussen en bij de verschillende bushaltes.
Geef een reactie