Vandaag maakt ANWB op haar internet site bekend dat het met haar verzekering in de prijzen is gevallen. De ANWB is namelijk uitgeroepen tot de Klantvriendelijkste verzekeraar. De klanten hebben de verzekeraar van ANWB een rapportcijfer gegeven van 8,6. Dit is het resultaat van een onderzoek dat is uitgevoerd bij 2500 Nederlandse consumenten. Deze consumenten zijn voor het online onderzoek geselecteerd uit het consumentenpanel van Market Response. Dit onderzoeksbureau organiseert al sinds 2007 het onderzoek naar de klantvriendelijkheid.
De consumenten waarderen bij de ANWB verzekeringen vooral de beschikbaarheid van deskundig personeel. Hiervoor kunnen ze gebruik maken van het Contact Center, ANWB Online of kan de klant langs bij een van de ANWB winkels.
Ook goede beoordeling voor ANWB
Niet alleen bij de verzekeringen scoort de ANWB mooie punten. De hele ANWB organisatie wordt als klantvriendelijk ervaren. De consumenten geven aan dat de organisatie doet wat het belooft. In de verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf heeft de ANWB de vijfde plaats behaald.
Geef een reactie